ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΟΝΕΙΡΑ


Μουρτζούφλικη τσαγκαροδευτέρα σήμερα και λέω να μας φτιάξω λίγο τη διάθεση. Πολύ απολαμβάνω τα μεσημέρια του Σαββατοκύριακου.Και έχω όλα τα αντράκια μαζί μου στο σπίτι,αλλά κοιμούνται κιόλας και ηρεμεί κι εμένα λίγο το κεφάλι μου να σκεφτεί.Σήμερα σκεφτόμουν για διάφορα παιδικά όνειρα που είχα και πόσα από αυτά έχουν πραγματοποιηθεί.Δε μιλάω για όνειρα του τύπου να γνωρίσω τον έρωτα της ζωής μου,να γίνω επιτυχημένη κ.τ.λ.
Αναφέρομαι σε πραγματικά παιδικά όνειρα,όταν τα παραπάνω δε σε έχουν αγγίξει ακόμα.Θυμήθηκα τα εξής:

  1. Να δω Ουράνιο Τόξο(ακόμα θυμάμαι τα Μικρά μου Πόνυ που έτρεχαν πάνω σε αυτό.Πολύ τα ζήλευα)
  2. Να ξαπλώσω πάνω σε ένα σύννεφο(αυτό το απέκτησα απ’ το Ντάμπο που ξεκουράζεται κάποια στιγμή ο πελαργός πάνω σε ένα.Μεγάλη απογοήτευση όταν μου εξήγησε η μαμά μου μια φορά που πετούσαμε με το αεροπλάνο και της εξέφρασα την επιθυμία μου ότι αυτό δε γίνεται.Ακόμα το θυμάμαι)
  3. Να πάρω σκύλο
  4. Να κάνω camping
  5. Να δω αστερία
  6. Να δω καταρράκτη
  7. Να κάνω σαφάρι
  8. Να κάνω ελεύθερη πτώση από αεροπλάνο.
2014 Εκείνη τη μέρα όχι μόνο είχε 2 ουράνια τόξα συγχρόνως,
αλλά είδα και τις δύο άκρες του ενός.Μαγικό!

1993Poubelle.Η καλύτερη σκυλίτσα που υπήρξε
ποτέ...

2008 Κρήτη.Εδώ έμαθα ότι είμαι έγκυος

2006 Γερολιμένας

2003. Νέδα

2007 South Africa





Με μεγάλη μου χαρά ανακάλυψα ότι με δυο απωθημένα θα μείνω σ' αυτή τη ζωή και για το ένα δε ευθύνομαι εγώ,αλλά οι νόμοι της φυσικής!


Εσύ τι όνειρα είχες παιδί;

2 σχόλια:

  1. Γιατί δύο..... δεν μπορείς να κάνεις ελέυθερη(σχεδόν) πτώση???
    Ε, κι αν δεν είναι από αεροπλάνο - δεν πειράζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα... είμαι μαμά.Ελεύθερη πτώση μόνο από το σκαμπό της κουζίνας που ανεβαίνω να πιάσω τα κονκασέ!

      Διαγραφή

Έλαααα,δε θέλει πολύ click click!
Αν δεν μου γράψεις,πώς θα ξέρω ότι πέρασες από δω?!

Blogging tips