ΤΟΥΡΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ ΚΑΡΟΥΣΕΛ-CAROUSEL BDAY CAKE





Η πτωχή πλην ευρηματική ερασιτέχνης μάνα ζαχαροπλάστης ξαναχτυπά!



Η επίσημη ζαχαροπλάστης γενεθλίων από τότε που ήμουν παιδί, είναι η μαμά μου.
Μετά την επιτυχία όμως της (διαδραστικής) τούρτας του μεγάλου με θέμα:
"Εκρηξη ηφαιστείου σε νησί,όπου ελικόπτερο πέφτει πάνω στη γέφυρα.Αστυνομία και ασθενοφόρο σπεύδουν στον τόπο ατυχήματος.
Πυροσβεστική σπεύδει να σώσει από τη λάβα τους κύκνους,τα παπάκια και το βατράχι.
Φορτηγό μαζεύει τα συντρίμμια και οδοστρωτήρας ξαναφτιάχνει το δρόμο.
Υδροπλάνο προσγειώνεται στη θάλασσα,όπου κολυμπούν δελφίνια.
Γερανός μαζεύει πεσμένους κορμούς.
Μπουλντόζα μαζεύει τα χώματα.
Κάγκουρας με τζιπ, (πάντα υπάρχει ένας τέτοιος),απλά διασκεδάζει στα χώματα."
(βλ εδώ)

ήθελα να φτιάξω κάτι εξίσου εντυπωσιακό και για τα πρώτα γενέθλια του μικρούλη μου,για να μείνει στις φωτογραφίες.

Στην αρχή προσανατολιζόμουν σε τσίρκο,αλλά μου φαινόταν πολύ κοινό.
Μετά το γύρισα σε μωρουδιακά παιχνίδια ή carousel.
Τελικά είπα να κάνω ένα συνδυασμό των 2.

Επειδή ούτως ή άλλως θα έφτιαχνε και η μαμά μου τούρτα και δεν έχω ξαναδουλέψει τη ζαχαρόπαστα πέρα από κάτι μπισκότα που είχα φτιάξει για τη βάφτιση,αποφάσισα να μη μπλέξω με κρέμες και να φτιάξω ένα απλό κέικ σοκολάτας για βάση,ώστε να επικεντρωθώ στις στατικές λεπτομέρειες ώστε να μείνει όρθιο το αρχιτεκτόνημα.






Ολα τα δίπλα χρώματα τα έφτιαξα με άσπρη ζαχαρόπαστα και τα τρία βασικά χρώματα ζαχαροπλαστικής σε υγρή μορφή που πουλάνε στο σούπερ μάρκετ.Η ζαχαρόπαστα γίνεται λίγο πιο υγρή και πιο δύσκολη στην επεξεργασία,αλλά αν το προσπαθήσεις λίγο,μαθαίνεις να τη δουλεύεις προσθέτοντας διαρκώς ζάχαρη άχνη. Είναι σαφώς πολύ πιο οικονομικό απ' το να αγοράσεις διάφορα χρώματα έτοιμης ζαχαρόπαστας.Το μόνο που δεν κατάφερα να φτιάξω και αγόρασα 50 γραμμάρια έτοιμο,ήταν το καφέ.





Επίσης επειδή όταν ξεκίνησα 
  • δεν είχα σαφή άποψη πού θα με βγάλει, 
  • δεν ήθελα να ξοδέψω χρήματα για μια φορά που θα τα χρειαζόμουν,
  • και να ήθελα,αυτά που είχα στο μυαλό μου δε θα τα έβρισκα,
δεν αγόρασα κουπάτ.Ξεπατίκωσα εικόνες από το ίντερνετ,τις προσάρμοσα όπως τις ήθελα,(συκγεκριμένα έβαλα σε όλα "ροδάκια",για να είναι παιχνίδια ζωάκια),έφτιαξα χαρτονάκια και μετά έκοψα με μαχαίρι γύρω γύρω τη ζαχαρόπαστα.




Ζαχαρόπαστα με ζαχαρόπαστα κολλάει με :

  • μαρμελάδα
  • μερέντα(nutella)
  • σιρόπι 
Εγώ χρησιμοποίησα στην αρχή μαρμελάδα και μετά όταν το θυμήθηκα,το σιρόπι από το γλυκό κουταλιού κεράσι που μου είχε περισσέψει από την τούρτα του μεγάλου.



Τις φιγούρες τις έφτιαχνα μέρες(βράδια συγκεκριμένα) πριν, για να προλάβουν να στεγνώσουν και να μπορούν να σταθούν όρθιες.Οσο ήταν μαλακές,τις πέρναγα σε ξυλάκια για σουβλάκια.Τις αποθήκευα σε ντουλάπια που ήξερα ότι δε θα βάλει κανείς το χεράκι του(αχ αυτά τα χεράκια...),μέσα σε πιάτα ή δίσκους όπου είχα βάλει λαδόκολλα και είχα πασπαλίζει με ζάχαρη άχνη για να μην κολλήσουν.


Το carousel το έστησα το πρωί του πάρτυ,από φόβο μη διαλυθεί.Τελικά μια χαρά σταθερό ήταν.Μπορούσα να το έχω φτιάξει και από την προηγούμενη.
Τα καλαμάκια τα "έντυσα" με πουράκια caprice.Τα πουράκια όσο μένουν έξω παπαλιάζουν,αλλά αυτό τα κάνει και πιο σταθερά στη συγκεκριμένη χρήση τους.


Για το καπέλο του carousel έκοψα δύο κύκλους χαρτόνι στην επιθυμητή διάμετρο και τους  κόλλησα μεταξύ τους για να έχει μεγαλύτερο πάχος.(Φοβήθηκα μή λυγίσει από το βάρος της ζαχαρόπαστας). Οταν στέγνωσαν έκοψα μία ακτίνα και ένωσα τις άκρες έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένας κώνος. Για βάση χρησιμοποίησα το ρολό από τη λαδόκολλα,που ήταν το πιο παχύ που βρήκα,σε σχέση με το ρολό κουζίνας ή αλουμινόχαρτου.Κολλήσαμε (εδώ βλέπεις μπαίνουμε στο α' πληθυντικό γιατί συνέβαλε και ο μάστορης) με θερμόκολλα.



Για το καπέλο χρησιμοποίησα 


  • ζαχαρόπαστα
  • merenda
  • m&ms






Για το τρενάκι την ιδέα την πήρα από εδώ.
Το φτιάξαμε με τον μικρό βοηθούλη.Στις ρόδες πατήσαμε κουμπάκια.

Το κεράκι το στερέωσα στην κορυφή και έφτιαξα σημαιάκι με τον αριθμό 1.







Γενικά όταν στις κατασκευές μου κάνω "πατάτες",βρίσκω τρόπους να τις σώζω.Ετσι επειδή την πρώτη καμηλοπάρδαλη την έφτιαξα να κοιτάει λάθος,μου ήρθε η ιδέα να φτιάξω 2 αντικριστές,όπου να τρώνε φύλλα από ένα δέντρο.Το δέντρο είναι πουράκι περασμένο σε καλαμάκι και από πάνω για φύλλα,πράσινη ζαχαρόπαστα.



Ο Λοχαγός μου είπε ότι του χρόνου πρέπει να κάνω ακόμα πιο ωραία τούρτα...
Μμμμμμμ....




Καθώς καταλαβαίνεις έφαγα κι εγώ δεν ξέρω πόσες ώρες.
Οχι,δεν έχω τόοοοοοσο ελεύθερο χρόνο.
Εριξα αρκετές μέρες ξενύχτι.
Είναι όμως ψυχοθεραπευτικός μαζοχισμός.Συγκεντρώνεσαι σε κάτι όμορφο και παραγωγικό και δε σκέφτεσαι τίποτα άλλο.
Οπως λέει και μια φίλη μου:
"Με κάτι τέτοια γλυτώνει ο κόσμος τους ψυχολόγους!"

ΝΑ ΜΑΣ ΖΗΣΕΙ Ο ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ ΜΑΣ!!!


19 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Αντωνία!! Εκπληκτικό το αποτέλεσμα!! Ειδικά τα αλογάκια μου άρεσαν πάρα πολύ!! Να το χαίρεσαι το παιδάκι σου !! Να είσαι καλά να κάνεις και του χρόνου !! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πολύ!Είδες του χρόνου "πρέπει να φτιάξω καλύτερη..." χαχαχα

      Διαγραφή
    2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
  2. Απλά δεν έχω λόγια!!!! Καταρχήν να σου ζήσει το μικρουλάκι σου!!! Κατά δεύτερον αυτό που μου αρέσει σε σένα Αντωνία είναι ότι με κάνεις να νιώθω λίγο πιο πραγματική. Τι θέλω να πω. Έχουμε κι έχουμε δει τούρτες και πάρτι που η τελειότητά τους με κάνει να νιώθω λίγη και ανεπαρκής. (no offence food bloggers και επαγγελματίες μαγείρισσες - ζαχαροπλάστισσες!) αλλά με τις δικές σου ευρηματικές ζαχαροπλαστικές έχω την αίσθηση μιας πραγματικής μαμάς με κέφι και όρεξη να κάνει το καλύτερο που μπορεί για τα παιδιά της παρουσιάζοντας την ανθρώπινη πλευρά της με τα λάθη και τις εκάστοτε παραλείψεις αλλά με το καταπληκτικά όμορφο, με ψεγάδια αλλά αληθινό αποτέλεσμα! Μπράβο σου βρε Αντωνία! Πάντα να είσαι έτσι. Ευρηματική , δημιουργική , ακούραστη και πάνω απ' όλα αληθινή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ ευχαριστώ πάρα πολύ και για τις ευχές και για τα υπέροχα λόγια σου!!!

      Διαγραφή
    2. Σ ευχαριστώ πάρα πολύ και για τις ευχές και για τα υπέροχα λόγια σου!!!

      Διαγραφή
  3. καταρχήν να χαίρεσαι το αστέρι σου! έπειτα η τούρτα είναι κομψοτέχνημα! πραγματικά αριστούργημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ!η αλήθεια είναι κι εγώ όταν την έστησα την κοίταγα και δεν το πίστευα.Εχω πολλή φαντασία,αλλά το αποτέλεσμα την ξεπέρασε : )

      Διαγραφή
  4. μα πόσο ευρηματική τούρτα!! Μπραβο Αντωνια!!! Σιγουρα την καταχαρηκε το μικρουλι σου!! Να το χαιρεστε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ!Καθώς καταλαβαίνεις το μικρούλι δεν κατάλαβε και πολλά (εώς τίποτα...) αλλά το χάρηκε η μαμά και ο μεγάλος όταν την έφτιαχναν : )

      Διαγραφή
  5. Να το χαίρεσαι το αστεράκι σου!!!Τέλεια η τούρτα!!!!Έχω μείνει άφωνη!!!Θέλω και εγώ και ας είμαι μεγάλο παιδάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αντωνία καλώς σε βρήκαμε.Να χαίρεσαι το παιδάκι σου!!!Η τούρτα είναι υπέροχη!!!Φυσικό να αυξάνονται οι προσδοκίες για την επόμενη.Πολλές πολλές καλημέρες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχετε ένα βραβειάκι κι από μας...καλή συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μπορείς να μπεις στο ιστολόγιό μας και να κάνεις την εικόνα ή το σύνδεσμο αντιγραφή κι επικόλληση όπου θέλεις...
    http://57onnews.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. your welcome...!!!!!!!! και μπράβο σας που θα περάσετε τόσο καταπληκτικά τη μέρα της Μητέρας...κι εγώ σε τραπέζι θα είμαι....δίπλα στη θάλασσα...... με πολύ φασαρία...αδελφοσυμπεθέροι σε συνδυασμό με κουνιαδοσυνυφάδες και ανιψοθείους...χαμός ..... ωχ Παναγία μου....τι ευτυχία.....πάντα τέτοια να κάνουμε..!!!!!!!!!!!!!!!!! ο υιός βέβαια δεν παρέλειψε να μου επισημάνει ότι αύριο που γιορτάζω λέει να καθήσω και να σκεφτώ πολύ καλά τις υποχρεώσεις μου απέναντι του...και κατά πόσο είμαι σωστή μάνα ....και να σοβαρευτώ επιτέλους και να παραδειγματιστώ από αυτόν.....δεν απάντησα αμέσως...αλλά κάθισα και σκέφτηκα...και μετά είπα ...'' Ναι παιδί μου έχεις απόλυτο δίκιο...θα προσπαθήσω....'' !!!!!!!!!!!!!! το βλέμμα που μου έριξε ήταν όλα τα λεφτά...αλλά δεν το βιντεοσκόπησα ρε παιδί μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να μην ήσουν μόνο ούζα και μάσα σήμερα,αλλά να σκέφτηκες και λίγο για το ποιόν σου...Πρέπει να μου στείλεις μια φωτογραφία δική σου και μια του γιου σου,για να μπορώ να κάνω καλύτερα βίζουαλαϊζ όλα αυτά που γράφεις!!!Αυτό που εκεί που περιμένουν ότι θα πας κόντρα πας με τα νερά τους και τα χάνουν...από μικρά...αλλά που να την έβρεις την ψυχραιμία,πού...?

      Διαγραφή

Έλαααα,δε θέλει πολύ click click!
Αν δεν μου γράψεις,πώς θα ξέρω ότι πέρασες από δω?!

Blogging tips