Γιορτή της Μητέρας με διάλειμμα από τα παιδάκια μου

Σάββατο 9 Μαΐου,μια μέρα πριν τη γιορτή της Μητέρας.

Αχ ναι γιορτάζω αύριο,είμαι πολύ χαρούμενη.
Εχω τα 2 μαναράκια μου!
Τι ευτυχία!
Το ένα λέει μαμ-μαμ,οπότε ενώνοντας το και με λίγη καλή διάθεση,αν μπω ανάμεσα σε αυτόν και το φαγητό του,παραμυθιάζομαι ότι απευθύνεται σε εμένα.
(Μετά αρχίζει να γκαρίζει και το μετανιώνω.)
Το άλλο μου έφτιαξε καρτούλα στο σχολείο που έγραφε
Αγαπάω τη μαμά μου επειδή:με αγαπάει κι εκείνη.
Επίσης περιμένω αγωνιωδώς να μπω αύριο στο blog του σχολείου γιατί κάτι μας έχουν ετοιμάσει.
Μετά....

ΘΑ ΒΓΩ ΓΙΑ ΦΑΓΗΤΟ ΜΕ ΤΙΣ 2 (από τις) ΚΟΥΜΠΑΡΕΣ ΜΟΥΥΥΥΥΥ!
Πειράζει που είμαι "σούπερ εξάιτεντ?!"

Μετά από μήνες,καταφέρνουμε να συγχρονιστούμε!

Ο άντρας μου δουλεύει,οπότε το πρωί θα πάμε στη μαμά μου.
(ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΑΜΑ!!!)
 Το μεσημέρι θα αφήσω τα παιδιά να φάνε με τη γιαγιά (χαρούμενη κι αυτή καθ' ότι "του παιδιού μου το παιδί,είναι 2 φορές παιδί μου")και θα βρεθούμε για ένα 2ωράκι μόνο κουμπαρούλες.
Κι όταν λέω κουμπαρούλες,πιο κουμπαρούλες δε γίνεται.
Η μία με έχει παντρέψει και της έχω βαφτίσει το παιδί.
Η άλλη μου έχει βαφτίσει το παιδί και την παντρεύω σε ένα μήνα!
Και μεταξύ τους η μία έχει παντρέψει την άλλη και κάποια στιγμή στο μέλλον θα υπάρξει και νέο μπεμπάκι προς αναζήτηση νονάς. 

Θα βρεθώ με τις φιλεναδίτσες μου και θα μιλήσουμε για τούλια,δαντέλες,μπομπονιέρες και props : )
Θα βγω στον έξω κόσμο για φαγητό,χωρίς να νιώθω τύψεις στην κάθε μπουκιά,γιατί το μωρό ξεσηκώνει την πλάση όταν τρώμε
 και χωρίς ένα συνεχές "μαμάααααα..?"
Γιορτή της μητέρας ξεγιορτή της μητέρας,μπορεί να με θεωρείς αναίσθητη,
αλλά μιλάμε για ένα τόσο δα μικρό διαλειμματάκι.
Ολες το έχουμε ανάγκη,απλά κάποιες δε φοβόμαστε να το παραδεχτούμε δυνατά.
Ετυχε να είναι αύριο;
Δεν πειράζει θα το πάρω!

Θα βγω στα παλιά μου λημέρια στη Γλυφάδα,μες στη βαβούρα,να γίνει το κεφάλι μου καζάνι από την πολυκοσμία,
ώστε μετά να γυρίσω σπίτι μου,να πάρω αγκαλιά τα παιδάκια μου και να πώ
"Ααααααχ...ηρεμία/γαλήνη/ευτυχία!"


2 σχόλια:

  1. Άντε καλέ που θα σε πούμε αναίσθητη! Ίσα ίσα, με μια ωραία βόλτα και κουβέντα με ενηλίκους (!) θα γεμίσεις τις μπαταρίες σου και θα είσαι πολύ πιο ήρεμη και δοτική με τα παιδάκια σου. Να βγεις, να ευχαριστηθείς και να περάσεις τέλεια!

    Καλημέρα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλαααα,δε θέλει πολύ click click!
Αν δεν μου γράψεις,πώς θα ξέρω ότι πέρασες από δω?!

Blogging tips