ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΑ:Μαζεύουμε Κρίταμο




Μ' έχασες,ε;
Κι εγώ μ' έχω χάσει η αλήθεια είναι.
Εμ, δεν ανακάλυψα το blogging όταν ήμουν ελεύθερη κι ωραία.
Θα μου πεις τότε δεν θα το έλεγαν paiziko...κι ότι στρατολογήθηκα μικρή μικρή..
Τέλος πάντων να μαι για μια σύντομη αναρτησούλα...
Χίλιες δυο δουλειές έχω,αλλά μου έχει λέιψει...
Και δε μου πάει καρδιά να μη μιλήσω ανοιχτά για τον έρωτά μου!!!


Πέρυσι,να κοντεύει σχεδόν ένας χρόνος τώρα,γνωριστήκαμε για πρώτη φορά στη Σκύρο.
Ερωτας με την πρώτη...μπουκιά.
Από τότε έχουμε μια σχέση που στηρίζεται στα πιο αρχέγονα ένστικτα του ανθρωπίνου είδους...

"Σε αγαπώ,για αυτό θα σε...φάω!"

Δεν είμαι σίγουρη ότι εκτιμά ιδιαίτερα τη σχέση μας,αλλά απ' την άλλη απ' το να ζεις μια ζωή στην αφάνεια και να περνάς απαρατήρητος,δεν είναι καλύτερη η αγάπη που του προσφέρω;!

Αγόρασα το λοιπόνε ένα βαζάκι,το πήρα μαζί πίσω στο σπίτι κ το έτρωγα τσιγγούνικα κι ευλαβικά,(αποφεύγοντας διακριτικά να το μοιράζομαι).
Λίγο καιρό μετά,κάνοντας βόλτα στην παραλία...
μα...
είναι δυνατόν...;
Να τολμήσω να το ελπίσω...;
Φωτογραφία και βουρ στο σπίτι,στο ίντερνετ για σύγκριση και ταυτοποίηση.
Ναααααιιιιιιι!
Ηταν Κρίταμοοοοο!!!

Προς απογοήτευσή μου διάβασα ότι το μαζεύουμε το Μάιο,πριν ανθίσει,γιατί αλλιώς είναι πολύ πικρό.
Εκανα σχεδόν ένα χρόνο υπομονή κι επιτέλους έφτασε η εποχή.

Σήμερα ξεχύθηκα και μάζεψα αρκετό και το έβαλα σε άλμη.
Φυτρώνει πάνω σε βραχώδεις ακτές,όπως και η κάπαρη.

Ελπίζω να πετύχει.

Κι έτσι ωμό βέβαια που το δοκίμασα ,πάλι το αγαπώ.

Απογειώνει τη χωριάτικη σου λέω!!!

Και σε πατατοσαλάτα σου λέει ταιριάζει.Φυσικά,δεν το χα σκεφτεί.Οπου πάει η κάπαρη,ταιριάζει και αυτό.Είναι της ίδιας γευστικής...συνομοταξίας.

Στο ίντερνετ κυκλοφορούν διάφορες συνταγές συντήρησης στην άλμη.
Τα βασικά συστατικά είναι νερό,ξύδι κι αλάτι.Οι περισσότεροι το ζεματούν για 
1-2 λεπτά και κάποιοι βάζουν λάδι,κάποιοι όχι.Εγώ έβαλα λίγο ελαιόλαδο από πάνω για καλύτερη συντήρηση.

Αυτό που διάβασα κάπου και θέλω να το δοκιμάσω οπωσδήποτε,είναι ότι μπορεί κανείς να το αποξηράνει,και τα νέα άνθη,να το τρίψει και να φτιάξει υποκατάστατο αλατιού για τις σαλάτες.
Ακούγεται πραγματικά πολύ ενδιαφέρον.
Θα το δοκιμάσω και θα επανέλθω!

Πολύ ενδιαφέρον άρθρο με τις ιδιότητες και την αναφορά πώς φτιάχνουμε το αλάτι,θα διαβάσεις εδώ.
Να δεις και καμια φωτό της προκοπής.Η δική μου με το βαζάκι είναι άθλια,αλλά αν περίμενες να βγάλω καλή με το φως,ανάρτηση για να ξαναπρολάβω θα έβλεπες σε κανα μήνα που είναι η σειρά να ξεχυθείς για το Βάλσαμο. 

6 σχόλια:

  1. Λατρεύω να μαζεύω πράγματα από τη φύση!!!
    Καλά έκανες και μάζεψες!!! Και μιας κ σου αρέσει να μαζέψεις αρκετό για αν έχεις!!!
    Που μένεις;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααααα...Δε μπορω να σου πω που μενω,γιατι θα ερθουν ολοι με πουλμαν να κοψουν τον ερωτα μου κ μετα εγω τι θα κανω????
      Πλακα κανω,καθως καταλαβαινεις για λογους ασφαλειας(ξερεις,παιδια...ολα αυτα που μας λενε κτλ)οοοοσο μπορω,αποφευγω να δινω στιγμα.Εντος Αττικης παντως,σε καθαρη βραχωδη ακτη αν πας,θα βρεις🙂

      Διαγραφή
    2. Χα χα!!! σε καθαρή βραχώδη ακτή!!!!!
      Ρώτησα απλά γιατί είχα την εντύπωση ότι ο κρίταμος βγαίνει σε πολύ λίγα μέρη στην Ελλάδα....

      Διαγραφή
  2. πραγματικα ερωτας με την πρωτη μπουκια!! Το τρωω από πολύ πολύ μικρη και τρελαίνομαι για κρίταμα-ετσι το λεμε στο χωριο μου- !! Το μαζέυουμε σαν τρελοι..οπου το βρικουμε.. Και μάλιστα στο χωριο.. κανεις δεν λεει που το βρηκε για να μ,ην παει και το μαζεψει αλλος..χαχαχαχα.. Μιλαμε για θησαυρο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ασε καλε,αφου σκεφτομουν μηπως να μην κανω την αναρτηση...λες,σκεφτηκα, να πανε ολοι οι γυρω κ να μην αφησουν φυλλο?χαχαχα.Αλλα πραγματικα βρισκεται παντου στα βραχια νομιζω.Αν ειμαστε διακριτικοι,κοβουμε οσο χρειαζομαστε κ με προσοχη να μην καταστρεψουμε το φυτο,υπαρχει αρκετο για ολους 🙃

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσει που αυτοσαρκάζεσαι!!!Και μια χαρά είναι η φώτο σου!Πρώτη φορά εγώ δοκίμασα στην Κρήτη,ακόμα θυμάμαι τη γεύση αλλά δεν έχω αγοράσει πότε.Μου το θύμησες και σε ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλαααα,δε θέλει πολύ click click!
Αν δεν μου γράψεις,πώς θα ξέρω ότι πέρασες από δω?!

Blogging tips