ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ


Χωρίς πολλά λόγια και μακρόσυρτες εισαγωγές,καθώς εντός 5λέπτου το πολύ αναμένω το "μαμάααααα",αυτό που σε τρελαίνει αλλά συγχρόνως κιόλας  σε "τρελαίνει"...ξέρεις εσύ...

Το έφτιαξα χθες μετά από ιδέα που μου έδωσε η φίλη μου η Αλίκη,που ξενιτεμένη στα Αμερικάς  μας μεταφέρει νέες ιδέες.
Δάγκωσα την πρώτη μπουκιά με μεγάλη επιφύλαξη...μα φρούτο πάνω σε ψωμί...;Και ξετρελάθηκα!!!!Αισθανόμουν λες κι έτρωγα λουκουμάδες.Ο μικρός μου το απέρριψε,αλλά σήμερα μεγάλος και μπαμπάς μοιράστηκαν τον ενθουσιασμό μου.Κι έτσι είπα κι εγώ στα γρήγορα να το μοιραστώ μαζί σου.

Πάνω σε φρυγανιασμένο ψωμί έβαλα από το φυστικοβούτυρό μου που είχα καιρό να φτιάξω κι έκανα μια δόση πριν από 2 εβδομάδες.Πανεύκολο.Τρόπος παρασκευής εδώ.Εβαλα και λίγο μέλι και από πάνω εναλλάξ λεπτοκομμένες φέτες μήλο και αχλάδι.Το μήλο μου ταιριάζει γευστικά πιο πολύ,αλλά το αχλάδι του προσθέτει μια πιο ζουμερή γεύση.Τέλος πασπάλισα με κανέλα,σπόρους chia,μιας και τους έχω και περιμένουν να λήξουν κι από πάνω πάλι μέλι.

Δοκίμασέ το και πες μου,αλλά πραγματικά προτείνω να μην παραλήψεις το συγκεκριμένο φυστικοβούτυρο.Φαντάζομαι και με ταχίνι θα είναι εξίσου νόστιμο,αλλά ο συγκεκριμένος συνδιασμός νομίζω το ΑΠΟΓΕΙΏΝΕΙΙΙΙΙΙΙ

Είναι μια πολύ καλή λύση και γι απογευματινό,αντί για γλυκό.


Πολύ καλημέρα σου!

Μαμά ακόμα δεν ακούστηκε,
μόνο κάτι γκαχ γκουχ ανάμεικτα με κάτι τραγουδάκια ξεκίνησαν...


Ωωωωπππ και μέχρι να κάνω μια διόρθωση κάτι ποδαράκια στη σκάλα!!!
Σε χαιρετώ

1 σχόλιο:

  1. Ωωωω ευχαριστούμε! Πάντα ψαχνόμαστε για το-νεο-κοσκινάκι γευστικά. Και είναι και σούπερ υγεινό! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλαααα,δε θέλει πολύ click click!
Αν δεν μου γράψεις,πώς θα ξέρω ότι πέρασες από δω?!

Blogging tips