ΕΝΑ ΑΠΟΤΣΙΓΑΡΟ ΣΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΣΕΙ 10ΧΡΟΝΟ!!!




Σε παρακαλώ μην πετάς κάτω τα αποτσίγαρά σου...
Ειδικά στην παραλία...
Κι εσείς βρε καπνίζοντες γονείς,στην παιδική χαρά;;;;;!!!!!!!

Δεν είναι μόνο θέμα οικολογίας.

Ο παιδίατρος στον μεγάλο μου είχε πεί,ότι
ενα αποτσίγαρο είναι τόσο τοξικό,
που μπορεί να σκοτώσει 10χρονο παιδί.


Ακόμα και στην υποψία ότι το μωρό μας έχει καταπιεί τσιγάρο προσπαθούμε να προκαλέσουμε εμετό .
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι.Υποτίθεται ότι με γάλα ή αλατόνερο προκαλείται εμετός αν το παιδί έχει φάει κάτι δηλητηριώδες.Επίσης υπάρχει και ειδικό σκεύασμα στο φαρμακείο,γιατί πού να το βρεις το αλατόνερο όταν είσαι έξω...
 Μετά τρέχουμε αμέσως στο νοσοκομείο για πλύση στομάχου.

Με τον πρώτο γενικά δεν είχα τέτοια θέματα.

Ο μικρός βάζει στο στόμα του ότι (δεν) κινείται!
Δαγκώνει παιχνίδια,κάγκελα,τραπέζια,το μάρμαρο του τζακιού.
Σκύβει να γλύψει το χαλάκι που σκουπίζουμε τα πόδια,τη ράγα από τη μπαλκονόπορτα,τη σίτα από το τζάκι.
Βάζει στο στόμα του ακτινίδια με τη φλούδα/πέτρες/φύλλα/τα πάντα όλα,μερικές φορές μάλιστα για να με ξεγελάσει σκύβει και τα βάζει κατευθείαν,χωρίς να χρησιμοποιήσει καν τα χέρια του!

Σου παραθέτω ένα δείγμα φωτογραφιών, που έστελνα σήμερα στον πατέρα του
.
Του γέμισα με νερό το καρότσι του,προσπαθούσε να πιει κατευθείαν σα σκύλος.
Αφού δεν τα κατάφερε(έβρισκε το καπέλο...) έγλυψε το δελφινάκι και τη χελωνίτσα που επέπλεαν.

Προσπαθούσε να φάει τη μπανάνα με τη φλούδα από τη σακούλα

Οταν του την έβγαλα με δάγκωσε με τα κουνελόδοντά του.
(τον βλέπεις ήδη να έχει φύγει για να βάλει στο στόμα κάτι βότσαλα.)



Ενώ προσπαθώ να βάλω την τάπα στο μπανάκι του, έχει ήδη βγάλει την τάπα της αποχέτευσης,έχει πάει(προλάβει?) να τη γλύψει,έχει βγάλει το σιδερένιο κάλυμμα και έχει χώσει το χέρι μέσα...



Λίγο νωρίτερα γυρίζοντας από το μανάβη,σταματήσαμε να ταΐσουμε τους κύκνους.Είχα σκεφτεί να πάρω μπαγιάτικο ψωμί μαζί,μπας και τους δούμε.
Δεν έχει ήχο η φωτογραφία,γι αυτό δεν ακούς τί γίνεται που πετάω το ψωμί στους κύκνους και όχι στο στόμα του!


Αχ και μόλις ξύπνησε από το μεσημεριανό ύπνο με ανανεωμένες δυνάμεις οπότε φτου κι απ την αρχή...
Επιστρέφω το βράδυ...

Επέστρεψα με όσες δυνάμεις μου έχουν απομείνει.
 Στο θέμα μας...Γιατί πέρα από την πλάκα (για εσένα,εγώ καθόλου δεν τα διασκεδάζω όλα τα παραπάνω...)
Καθώς καταλαβαίνεις υπάρχουν γονείς που έχουν τεράστιο πρόβλημα
 Είμαι διαρκώς σε επιφυλακή!
Αλλά με ένα μεγαλύτερο παιδί μέσα στο σπίτι,που δεν παύει να είναι παιδί,όσο προσεκτικό κι αν είναι,τα πράγματα είναι δύσκολα.

Πώς θα τα πηγαίνω μόνη μου το καλοκαίρι στην παραλία;
Είναι αμμουδιά οπότε από πέτρες είμαι οκ.
(Λίγο χωματάκι δεν θα το βλάψει)
Αλλά τα αποτσίγαρα...;

Σε παρακαλώ μην πετάς τα αποτσίγαρά σου στην παραλία.
Ούτε στην παιδική χαρά.
Ούτε γενικώς.
Μη βαριέσαι να κάνεις 2 βήματα για να τα πετάξεις σε ένα κάδο.
Μην αγνοείς το τασάκι που είναι αριστερά σου,αλλά εσύ το σβήνεις στο χώμα δεξιά σου!
Και ναι,οκ δεν υπάρχει πάντα κάδος,ούτε τασάκι,άτιμη κοινωνία που εσύ πληρώνεις του κόσμου τους φόρους και δε σου έχουν ούτε ένα κάδο...
Πάρε μαζί σου ένα πλαστικό ποτηράκι και βάλε τα.
Είναι πολύ απλό.

Και δε θα γίνεις παιδοκτόνος εξ αμελείας ...
Εσύ το πιθανότερο δε θα το μάθεις ποτέ ούτως ή άλλως,
αλλά θα καταστρέψεις πολλές ζωές...


Παρακαλώ κοινοποίησέ το!!!


3 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Αντωνία, πολύ ωραία η ανάρτησή σου!!!! Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΟΤΑΤΑΤΑΤΑ!

    Είμαι καπνίστρια (δυστυχώς...ευτυχώς....σκ@τα στα μούτρα μου) και απολαμβάνω το (παλιο)τσίγαρό μου με την πρώτη ευκαιρία! Παρόλα αυτά δεν μου αρέσει να βλέπω "φυτεμένες" γόπες στην αμμουδιά και μέσα στα κουβαδάκια των παιδιών μου αλλά ούτε και στις παιδικές χαρές!!!!

    Γενικά είμαι άνθρωπος που σκέφτομαι τον διπλανό μου και κυρίως τα παιδιά...εκτός από όλα τα τσιμπράγκαλα που κουβαλάω, έχω πάντα μαζί μου ένα μικρό μπουκαλάκι με λίγο νερό για τα τσιγάρα μου και σακουλάκι για τα σκουπίδια μας (σε περίπτωση που δεν βρούμε κάδο).
    Λίγη προσοχή και ευαισθησία δεν έβλαψε κανέναν! Μπράβο και πάλι που το επισημαίνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος12/5/15, 1:00 π.μ.

    Το έγραψα ξανά εμείς λόγω μιας κολογοπας περάσαμε 10 εφιαλτικες ώρες στο παίδων που ευτυχώς να είναι καλά το προσωπικό μας βοήθησε πολύ αλλά έχασα την μισή μου ζωή και αυτό γιατί η περιέργεια του μικρού για ένα λουλούδι σε γλάστρα και μια γοπα μες στην γλάστρες ήταν αρκετά γύρισα ένα δευτερόλεπτο το κεφάλι μου και εκείνος μασουλουσε την γοπα μεγάλη προσοχή γονείς τα μάτια σας χίλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γλάστρες,ε...?τις είχα ξεχάσει τις γλάστρες...καλά που το είπες...αχ βαχ...

      Διαγραφή

Έλαααα,δε θέλει πολύ click click!
Αν δεν μου γράψεις,πώς θα ξέρω ότι πέρασες από δω?!

Blogging tips