ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ ΑΛΛΙΩΣ:ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΡΩΜΑΤΑ



Δεν είναι όμορφο να μυρίζει το μπάνιο από κάποιο αρωματικά χώρου;
Δεν ξέρω για σένα,αλλά εγώ πάω κάθε τόσο στο ZARA HOME τα μυρίζω,τα ξαναμυρίζω,θέλω να τα πάρω όλα,αλλά τα θεωρώ γελοία ακριβά.
Ασε που μετά από μια εβδομάδα συνηθίζεις τη μυρωδιά και δε σου μυρίζει πλέον.
Πώς σου φαίνεται αυτή η ιδέα;
Σε ένα μπολάκι έχω διάφορα δειγματάκια από αρώματα.

Τα περισσότερα είναι από τις καλές εποχές που 
α) αγόραζα περιοδικά β) τα περιοδικά είχαν μέσα ολόκληρα μπουκαλάκια από αρώματα κι όχι απλά ένα χαρτάκι που το τραβάς και μυρίζει.
Εχουν περάσει χρόνια και όμως μυρίζουν μια χαρά.
Ολα μαζί δίνουν μια ανεπαίσθητη ευχάριστη μυρωδιά.

Ανάλογα τη διάθεση,χύνω λίγες σταγόνες από κάποιο μπουκαλάκι και το μπάνιο μοσχοβολάει.

6 σχόλια:

  1. Καλημέρα, κι εγώ το ίδιο πρόβλημα έχω με τα ZARA. Αγοράζω συνέχεια αρωματικά χώρου αλλά τα 18 ευρώ το ένα πονάει λίγο. Είναι όμως πανέξυπνη ιδέα και ναι έχω κι εγώ αρκετά δείγματα οπότε ένα καλαθάκι νομίζω πως το γεμίζω. Thanks for the tip! Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν θα σταθώ στους καλούς καιρούς που αγοράζαμε περιοδικά και που τα περιοδικά είχαν μέσα αρώματα, αλλά στην ιδέα σου - επιτέλους να κάνω κάτι όλα αυτά τα αρωματάκια!
    Αλλά δεν κατάλαβα, πού ρίχνεις τις σταγόνες; Σε κάποιο σφουγγάρι;

    Καλημέρα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχεις δίκιο βρε Ελένη,ήθελα να το γράψω και το ξέχασα.Εχω ένα πανάκι στον πάτο,αλλά και το σφουγγάρι καλή ιδέα!

      Διαγραφή
  3. Καλή ιδέα, αλλά το μπάνιο μου είναι μικρό και φοβάμαι ότι όπου και να τα βάλω θα πέφτουν κάθε λίγο. Άσε που βία να έχω ένα δειγματάκι, τα πετάω όταν τελειώνουν. Εγώ χρησιμοποιώ ένα σπρέι αρωματικό χώρου, αλλά οικολογικό. Κάποια στιγμή θέλω να φτιάξω και μόνη μου αρωματικό χώρου,αλλά δεν το έχω αποφασίσει ακόμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είχα φτιάξει κάποτε,θα σου ανεβάσω κάποια στιγμή τη συνταγή όταν τη βρω!

      Διαγραφή

Έλαααα,δε θέλει πολύ click click!
Αν δεν μου γράψεις,πώς θα ξέρω ότι πέρασες από δω?!

Blogging tips