ΠΡΩΙΝΟ ΞΥΠΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΗΡΕΜΙΑ (μέρος δεύτερο)




Τα σχολεία άρχισαν και μαζί και αυτό το μαρτύριο!
Πρωινό ξύπνημα για το σχολείο και πάλι και σχεδόν γεύεσαι την αναταραχή που υπήρχε σήμερα το πρωί στα περισσότερα σπίτια της χώρας.Αυτή η τρέλα που νομίζεις πως μόνο στο σπίτι σου επικρατεί.

Εμάς πάλι το πρωινό μας κύλησε υπέροχα.
Με χρόνο για αγκαλίτσες στο κρεβάτι,γελάκια μετά το πρωινό,φόρτωμα της κάαααθε τσέπης της σάκας του μικρού με ακόμα περισσότερα φιλάκια για να τα πάρει μαζί στο νέο του σχολείο κι ένα χαρούμενο τραγούδι για να ανέβει η διάθεση.

Δεν ήταν πάντα έτσι φυσικά!
Ο τίτλος λέει πρωινό ξύπνημα για το σχολείο,μέρος δεύτερο.Αν διαβάσεις το μέρος πρώτο,θα καταλάβεις ότι έχω τραβήξει μεγάλα ζόρια με τον μεγάλο μου.Το μικρό,άλλο παιδί.Το ξυπνάς και τσουπ σηώνεται.Θυμάμαι να ψάχνω πανικόβλητη για συμβουλές στο ίντερνετ και να μη βρίσκω τίποτα χρήσιμο στην ουσία.Η κάθε οικογένεια έχει τη δική της δυναμική κι εγώ είχα βρει τελικά ένα τρόπο,ο οποίος πλεόν μου φαίνεται βουνό.
Μια συμβουλή θα ήθελα να είχα διαβάσει,κάτι που μου πήρε αρκετά χρόνια να το καταλάβω και όλα θα ήταν πολύ πιο εύκολα...

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ!
Αυτό που είχα στην αρχή στο μυαλό μου,ήταν να ξυπνάω το (τότε) μικράκι μου όσο πιο αργά γινόταν,για να κερδίσει λίγα ακόμα λεπτά ύπνου.
Μεγάλο λάθος,γιατί μετά τον είχα στην πίεση να σηκωθεί και να ετοιμαστεί γρήγορα και έσπαγαν τόσο τα δικά του,όσο και τα δικά μας νεύρα.

Το σύστημά μου πλέον είναι το εξής.

Τα παιδιά πηγαίνουν σε δημόσια σχολεία,που σημαίνει ότι ο ένας πρέπει να είναι μέχρι τις 8:15 εκεί και ο άλλος μέχρι τις 8:30.Είμαστε οικογένεια που χωρίς πρωινό δεν ξεκινάμε τη μέρα μας.

Το ξυπνητήρι σήμερα μπήκε για  τις 06:55.
Χουζούρεψα 5 λεπτά κι εγώ και μετά ξύπνησα τα παιδιά και τα κάλεσα να ξαναξαπλώσουμε όλοι μαζί για λίγες αγκαλίτσες στο μεγάλο κρεβάτι.
Ακόμα κι αυτό το βήμα είναι στρατηγικό για εμάς.Ο μεγάλος εξακολουθεί να σηκώνεται δύσκολα.Αλλά η προοπτική του να σηκωθεί για να...ξαναξαπλώσει,έχει διευκολύνει πολύ την κατάσταση.Ετσι έχω κερδίσει κι εγώ τη μισή μάχη.
Μετά ετοιμαστήκαμε και την ώρα του πρωινού είπα στο μεγάλο μου που έχει μεγάλη χαρά ένα νέο ηχείο που ενώνεται με blue tooth με συσκευές που μπαίνουν στο ίντερνετ να βάλει ένα τραγούδι που μας αρέσει οικογενειακώς και το βρίσκουμε πολύ ανεβαστικό.
Το soundtrack από την ταινία του Σνούπι Τhe Peanuts Movie.
Μπορείς να το ακούσεις εδώ.

Σταδιακά,όσο βλέπω ότι γινόμαστε και πιο γρήγοροι,ήδη σήμερα είχαμε άπλετο χρόνο,θα βάζω το ξυπνητήρι όλο και αργότερα.Χθες βράδυ γέλαγα όταν το έβαλα τόσο νωρίς,γιατί είχε ξεμείνει το επαναλαμβανόμενο από το τέλος της σχολικής χρονιάς,το οποίο ήταν στις 7:30!
Αυτά τα 35 λεπτά όμως που ξυπνήσαμε νωρίτερα,ήταν που έκανε και τη διαφορά στο ξεκίνημα της μέρας μας.

Αν ζορίστηκες σημερά...δοκίμασέ το αύριο..
Γιατί όπως λέει και το τραγούδι,
είμαι σίγουρη πως κι εσύ
you feel better when you're dancin' !!!

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έλαααα,δε θέλει πολύ click click!
Αν δεν μου γράψεις,πώς θα ξέρω ότι πέρασες από δω?!

Blogging tips