Παγω(το)μένη Σπιτική Λεμονάδα


Δεν γνωρίζω γυναίκα που να έχει περιηγηθεί στο Pinterest και να μην έχει ξετρελαθεί με τις ευφάνταστες χρήσεις των Αμερικάνων με τα mason jars.Μόδα που έχει εξαπλωθεί τα τελευταία χρόνια και στη χώρα μας.(Αν το μαγαζί δε σου σερβίρει το coctail σου μέσα σε βάζο πλέον,είναι τρε μπανάλ!)

Ετσι λοιπόν κι εγώ ερωτεύτηκα σφόδρα τα ποτηράκια που μου φέρανε δώρο την προηγούμενη εβδομάδα.Είχα υποσχεθεί στο γιο μου εδώ και μέρες ότι θα φτιάξουμε λεμονάδα.Οταν τυχαία χθες βράδυ έπεσα πάνω στη συνταγή της παγω(το)μένης λεμονάδας,ήξερα ότι είχε έρθει η ώρα να τη φτιάξουμε και με αυτό το ρόφημα έπρεπε να εγκαινιάσουμε τα νέα ποτηροβαζάκια μας.

Εμείς φτιάχνουμε συμπυκνωμένη λεμονάδα και τη διατηρούμε καιρό στο ψυγείο.
Οι αναλογίες που χρησιμοποιούμε είναι 1 προς 1 σουρωμένο χυμό λεμονιών και ζάχαρη.(Δηλαδή για μια κούπα χυμό,μια κούπα ζάχαρη.)Τα βάζω σε μια κατσαρόλα,τα αφήνω αρκετή ώρα,ανακατεύοντας ανά διαστήματα μέχρι να διαλυθεί η ζάχαρη.Μετά φυλάω το χυμό στο ψυγείο σε γυάλινο βάζο και όταν θέλουμε να πιούμε,βάζουμε 2 δάχτυλα στο ποτήρι και συμπληρώνουμε με παγωμένο νερό.

Σήμερα τα λεμόνια μου τα έστυψε ο sous chef μου. 

Για τα δυο ποτήρια παγω(το)μένης λεμονάδας της φωτογραφίας χτύπησα ελαφρά στο blender:

1/2 cup συμπυκνωμένο χυμό
1/2 cup νερό
2 cups παγωτό βανίλια

Η αλήθεια είναι ότι βγήκε λίγο γλυκό για τα γούστα μου.Στην αρχική συνταγή χρησιμοποιεί τη μισή ποσότητα ζάχαρης σε σχέση με το χυμό,αλλά φτιάχνει τη λεμονάδα εκείνη τη στιγμή.Εγώ που τη διατηρώ καιρό δε χάλασα την αναλογία 1-1,γιατί φοβάμαι μη μου ξινίσει.

Οπως και να έχει πάντως το αποτέλεσμα ήταν αντάξιο των (υψηλών) προσδοκιών μου και στο προτείνω αυτές τις καυτές μέρες!
Με ή χωρίς το παγωτό.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έλαααα,δε θέλει πολύ click click!
Αν δεν μου γράψεις,πώς θα ξέρω ότι πέρασες από δω?!

Blogging tips