Πώς ανεβάζω προσωπικό βίντεο με blur στα πρόσωπα


Θέλεις να εξηγήσεις καλύτερα ένα Post με την προσθήκη ενός βίντεο,χωρίς να φαίνονται τα πρόσωπα; 

Κανένα πρόβλημα,το πρόγραμμα wondershare video editor κάνει για εσένα τη δύσκολη δουλειά!

Κατέβασε δωρεάν το πρόγραμμα  από εδώ :
http://www.wondershare.com/video-editor/.

Ανοίγεις και επιλέγεις full feature mode.

Κάνεις import το βίντεο που θες και μετά το σέρνεις στην timeline





Κάνεις δεξί κλικ πάνω στο βίντεο και επιλέγεις power tool



Διαλέγεις το face off





Διαλέγεις από τις διαφορετικές επιλογές που σου δίνει και δεν ξεχνάς να τικάρεις το κουτάκι Apply face off to the clip.(Στην αρχή την πάτησα,γι αυτό στο λέω!)
Παράς ok.




Export και επιλέγεις σε τί μορφή θες να το αποθηκεύσεις.

Δες αν θες το βίντεο που έχω επεξεργαστεί εγώ εδώ.

Επειδή είναι trial version βγάζει γράμματα επάνω στο video,αλλά εμένα δε με ενοχλεί για τις αναρτήσεις μου.

2 σχόλια:

  1. Μπράβο Αντωνία, σε ευχαριστούμε πολύ, θα φανεί χρήσιμο σίγουρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χίλια ευχαριστώ!!! είναι ακριβώς ότι έψαχνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλαααα,δε θέλει πολύ click click!
Αν δεν μου γράψεις,πώς θα ξέρω ότι πέρασες από δω?!

Blogging tips