ΤΥΡΟΜΠΑΛΙΤΣΕΣ






Πανεύκολη και γρήγορη συνταγή.Τέλεια για πάρτυ,για πικ νικ,για δεκατιανό,για μια μέρα που απλά θες να μαγειρέψεις μαζί με το sous chef σου!

ΥΛΙΚΑ

1 στραγγιστό γιαούρτι 2%.(Το κρατάς για μεζούρα)
1/2 κεσεδάκι ελαιόλαδο
1/2 κεσεδάκι καλαμποκέλαιο
2 αυγά
1,5-2 φλυτζάνια τριμμένη φέτα(χοντροτριμμένη,εγώ το κάνω με το χέρι)
1,5 φλυτζάνι κασέρι (ή κάποιο άλλο αλμυρό κίτρινο)
500 γρ. αλεύρι up
αλάτι προαιρετικά,γιατί έχει αλμυρά τυριά (εγώ δε βάζω)

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Σε ένα μπολ,ενώ ενδιάμεσα ανακατεύω με το σύρμα ρίχνω:
  1. γιαούρτι
  2. λάδι
  3. πρώτο αυγό
  4. δεύτερο αυγό
  5. τυριά
  6. αλεύρι κοσκινισμένο
Στο τέλος θα χρειαστεί να ανακατέψω με το χέρι.
Ιδανικά αφήνω τη ζύμη μισή ώρα να ξεκουραστεί.(Εγώ όταν βιάζομαι τη βάζω κουρασμένη!)
Πλάθω μπαλίτσες.Δεν πλάθω πολύ,αφήνω την επιφάνεια ανώμαλη,γιατί έτσι περνάει ο αέρας και ψήνονται καλύτερα.

Τις βάζω σε λαδόκολλα και ψήνω σε προθερμασμένο φούρνο στους 180C για 
20-25',μέχρι να ροδίσουν.

Τέλειο κέρασμα και για fake πάρυ!Στις 25 Φεβρουαρίου που είχε το teddaki γενέθλια(ένα πρωί πέρσυσι ο γιος μου αποφάσισε ότι είναι τα γενέθλιά του κι έτσι σημείωσα τη μέρα να τα γιορτάζουμε κάθε χρόνο),τα φτιάξαμε για κέρασμα και τα φάγαμε όταν έσβησε το μουστοκούλουρό του!

1 σχόλιο:

  1. Ανώνυμος29/3/15, 11:51 μ.μ.

    Εκανα τα τυρομπαλακιααα!!!Τα παιδακια μου,τριων χρονων και ενος...ξετρελλαθηκαν!!!πεντανοςτιμα μαμα ελεγε ο μεγαλος!!!
    Πραγματικα ευκολα και γρηγορα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλαααα,δε θέλει πολύ click click!
Αν δεν μου γράψεις,πώς θα ξέρω ότι πέρασες από δω?!

Blogging tips