ΚΑΘΑΡΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΑ : Σπρέι γενικής χρήσης με Ασπρο Ξύδι και Λεβάντα

  
Εχεις σκεφτεί ποτέ να μειώσεις τη χρήση χημικών στο νοικοκυριό σου;
Εμένα πρόπερσι με είχε πιάσει μια τρέλα και ενημερώθηκα αρκετά.
Εβαλα μέσα στη ζωή μου τη σόδα πλυσίματος,διάβασα για πρώτη φορά για το βόρακα και το βορικό οξύ και ενημερώθηκα για τις πολλές χρήσεις του ξυδιού και του λεμονιού.
Θα κάνω μια σειρά από αναρτήσεις για όσα έμαθα και χρησιμοποιώ πλέον στην πράξη.Είναι θέμα οικονομίας και οικολογίας,με όποια προτεραιότητα και αν τα βάζεις.

Σε ένα βαπορizατέρ (που θα βρείς στα σούπερ μάρκετ,το αναφέρω γιατί εγώ αναρωτιόμουν που θα βρω…) βάζεις άσπρο ξύδι (στα Lidl  οικονομικό μεγάλο πλαστικό μπουκάλι)και λίγες σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντας (στο κέντρο της Αθήνας πολύ πιο οικονομικά από τα φαρμακεία)που εκτός από ωραίο άρωμα έχει και αντισηπτικές ιδιότητες.

Τόσο απλά!

Εχω 2 βαπορizατέρ και τα χρησιμοποιώ παντού.Στους πάγκους της κουζίνας,στο νεροχύτη,στο μπάνιο,σε οποιαδήποτε επιφάνεια.Δε χρησιμοποιώ κανένα άλλο σπρέι καθαρισμού πλέον.Μέχρι και στα τζάμια,αυτό βάζω κατά διαστήματα.(Συνήθως τα πλένω μόνο με νερό,δε χρησιμοποιώ καθαριστικά τζαμιών,γιατί τα χημικά καταστρέφουν τα λάστιχα)


Το άσπρο ξύδι επίσης είναι πολύ καλό μαλακτικό ρούχων.Το βάζουμε στο πλυντήριο στη θέση του μαλακτικού,αν δεν έχουμε κόλλημα εκτός από μαλακά ρούχα,να μυρίζει και όλη η γειτονιά πότε βάλαμε μπουγάδα,μη και μας πουν ανοικοκύρευτες!

8 σχόλια:

  1. Αντωνία μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
    θα το εφαρμόσω αμέσως, αυτό με την λεβάντα δεν το είχα σκεφτεί.
    Περιμένω και τις άλλες αναρτήσεις σου.
    Για το σφουγγάρισμα έχεις να προτείνεις κάτι;- δεν έχω βρει κάτι σχετικό, και αγοράζω οικολογικό απορρυπαντικό.
    Έχω και εγώ δυο σχετικές αναρτήσεις, με κιτρικό οξύ (ξινό).

    φιλιά, Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/3/15, 4:37 μ.μ.

      Αλεξία μου κ εκεί ξύδι χρησιμοποιώ...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/3/15, 4:38 μ.μ.

      Αλεξία μου και εκεί ξύδι χρησιμοποιώ...

      Διαγραφή
    3. Ναι κι εκεί γίνεται να βάλεις ξύδι με λεβάντα,απλά δε θυμάμαι να σου πω απέξω,νομίζω έχω και αναλογία.Και ξύδι με σόδα θα ανεβάσω άμεσα

      Διαγραφή
  2. Ενδιαφέρουσα η ανάρτηση σου!Είναι καιρός να αρχίσουμε την καθαριότητα με οικολογικά προϊόντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέροντα θέματα και πρακτικά αυτά! Ειδικά το λευκό ξύδι μου έχουν πει ότι μπορώ να το βάζω στο πλυντήριο των πιάτων αντί για το λαμπυριστικό. Τουλάχιστον διώχνει τις οσμές!

    Καλημέρα
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο Αντωνία μου! Πολύ χρήσιμη η ανάρτησή σου! Αν και γενικά χρησιμοποιώ το ξύδι αυτό δεν το ήξερα.
    Καθαρίζεις και την λεκάνη της τουαλέτας μ'αυτό? Ψάχνω κ κάτι οικολογικό για εκεί.
    Οταν λες μοσχομυρίζει η γειτονιά τι εννοείς? Βάζεις και αιθ. έλαιο ή μόνο ξύδι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι και στη λεκάνη.Μάλιστα η μία μου είναι ξύλινη,οπότε εκ των πραγμάτων δε μπορώ να βάλω τίποτα άλλο!Για το "μοσχομυρίζει η γειτονιά" το έγραψα για το μαλακτικό.Που βάζουν ένα τόνο και μυρίζει όλο το οικοδομικό τετράγωνο.Με το ξύδι τα ρούχα είναι απλά μαλακά,χωρίς να μυρίζουν.Τέλειο και για μωρά και για άτομα με ευαίσθητο δέρμα

      Διαγραφή

Έλαααα,δε θέλει πολύ click click!
Αν δεν μου γράψεις,πώς θα ξέρω ότι πέρασες από δω?!

Blogging tips