ΦΡΟΥΤΟΚΡΕΜΑ ΜΠΑΝΑΝΑ-ΑΒΟΚΑΝΤΟ







Αυτό ακριβώς που λέει ο τίτλος!


Συνδυασμό που τον άκουσα από τη φίλη μου την Αννα,που έχει και αυτή σούπερ γκουρμεδιάρη μπέμπουλα.


Σε ότι αναλογία θες,τα χτυπάς στο Multi και γίνεται μια πεντανόστιμη θρεπτική φρουτόκρεμα με τόοοοοσο απαλή υφή!






Παρακάτω βλέπεις την απο/υποδοχή που έλαβε από τον πελάτη!


Με συνοδεία μμμμμμ,αΑααααα αν τυχόν και αργούσα ένα δευτερόλεπτο την κουταλιά.

Πολύ θρεπτικό και για μεγαλύτερα "παιδιά"!

Και για τη μαμά σαντουιτσάκι με γαλοπούλα,τυρί και αβοκάντο.



11 σχόλια:

  1. Δεν τον είχα φανταστεί ποτέ αυτό τον συνδυασμό! Και μ'αρέσει πολύ! Και είναι και πολύ θρεπτικό το αβοκάντο...super! ευχαριστούμε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μολις χτες μου συστησε η παιδιατρος να βαζω κι εγω αβοκάντο στη φρούτοκρεμα! έχει λέει πολλές βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά. Ευκαιρία να δοκιμάσω κι εγω, δεν εχω δοκιμάσει ποτε!
    Ντινα @happy girly crafty

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ αυτά τα μωροφαγητά πολύ τα ζηλεύω!! Όντως πολύ θρεπτικό το αβοκάντο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σου έχω στείλει δύο μηνύματα...ένα εδώ κι ένα στα σουβλάκια σολωμού...δεν ξέρω αν τα έχεις πάρει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τον επόμενο μήνα αρχίζει και ο γιος μου σιγά σιγά τις κρεμούλες. Οπότε ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Αντωνία μου!!
    Το αβοκάντο δεν λείπει σχεδόν ποτέ από την διατροφή μας και όχι μόνο, αφού όποτε μπορώ και έχω χρόνο το χρησιμοποιώ και σαν καλλυντικό για το πρόσωπο!!!!

    Φιλιά πολλά!!

    Υ.Γ."Ο κούκλος σου με το ανοιχτό γεμάτο λαχτάρα στόμα, μου θύμισε τα κορίτσια μου πριν πολλά-πολλάααααααααααααααα χρόνια":)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εγώ βλέποντας αρχικά την ανάρτηση, την πρώτη φωτογραφία, ήξερα πως το σχόλιο μου θα είναι πως δεν είναι μόνο για μικρά παιδιά! Με πρόλαβες όμως με το σαντουιτσάκι και με αποζημίωσες. Υπέροχος συνδυασμός αγαπημένων φρούτων. Καλημέρα & καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. όπως ακριβώς κάνει ο μπέμπης....έτσι έμεινα κι εγώ όταν είδα τις φωτο...μα τι γίνεται ρε παιδί μου;;;; τι φρουτόκρεμες κάναμε κι εμείς πριν 16-17 χρόνια..;;;; προχωράει η ζωή ..θα μου πεις....μπράβο στους νέους παιδιάτρους και στις σούπερ - ντούπερ μαμάδες που κυκλοφορούν.....αβοκάντο και ξερό ψωμί....ακόμα κι αυτό ακούγεται προϊόν υψηλής γαστρονομίας....χ αχα χα ....ΕΥΓΕ....!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. άσε...γιατί κι εμένα ο πρώτος μου με πατάτα-καρότο-κολοκύθι + κρέας τρεφόταν επί μήνες και για φρούτο μήλο-αχλάδι-μπανάνα...Και κάθε απόγευμα γιαούρτι advance...Εχε χάρη που από μικρός ήταn καταβόθρας και το ευχαριστιόταν anyway!

      Διαγραφή
  9. μα ακριβώς ρε παιδάκι μου....και είχα ξεχάσει αυτά τα γιαούρτια....εμείς είχαμε τα ΦΑΓΕ...τα φοβερά και τρομερά juniorάκια....ε ρε μάνα μου.... είχα προαχθεί σε χρυσό χορηγό της εταιρείας...κανονική κατάθεση κάθε βδομάδα στο σούπερ.... εμένα βέβαια από τότε είχε ειδικές προτιμήσεις...του ξύνιζε το ένα ....του κακοφαινόταν το άλλο....αχ αχ αχ ....αναμνήσεις....ωχ Παναγία μου....τώρα να δεις τι γίνεται....διατάζει να μαγειρεύω τα πάντα όλα χωρίς σταγόνα λάδι...κάνουμε οικονομία θα μου πεις....πραγματικά έχω κάμποσο καιρό να κατέβω στο υπόγειο για να γεμίσω....και να τρώμε λέει μόνο αγνά φιλέτα....καθαρά κρέατα....όσπρια όχι πάνω από μία..άντε δύο φορές την εβδομάδα...ψάρι μόνο αν πάει ο μπαμπάς του και ψαρέψει......καθόλου πατάτες....ρύζια με φλοιό....μακαρόνια ολικής ελάχιστες ποσότητες....λιναρόσπορους...και άλλα είδη σπόρων...περπατά και πέφτουν από τις τσέπες του...φοβερό....και μέσα σ'όλα τ'άλλα...και αβοκάντο...πολύ λέει θρεπτικό....όταν δεν του φωνάζω...σκάω στα γέλια...κι συν τοις άλλοις...έχασα κάμποσα κιλά....εγώ ...που ούτε στα όνειρά μου δεν έχω κάνει δίαιτα...είδες;;;;; είδα να λες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλαααα,δε θέλει πολύ click click!
Αν δεν μου γράψεις,πώς θα ξέρω ότι πέρασες από δω?!

Blogging tips