Εφεδρικό Φαγητό Νο Στ'




Οι σημερινές φωτογραφίες είναι λίγο χάλια,γιατί αποφάσισα να γράψω την ανάρτηση καθώς μαγείρευα,έχοντας και τα δυο παιδιά στο σπίτι.

Μή με βλέπεις έτσι στην καρακοσμάρα μου που ξαμολιέμαι στα χωράφια και μαζεύω πρασινάδες,φτιάχνω παγάκια και ανεβάζω συνταγές.

Προσπαθώ να ξεχαστώ γιατί είμαι σε μαύρα πανιά λόγω της απαράδεκτης αρχής του σχολικού βίου του γιου μου.Αλλη μια εβδομάδα καθώς φαίνεται θα πάει χαμένη,αφού είμαστε χωρίς δασκάλα.
Δε θα κάτσω να το αναλύσω εδώ,το ξέρω δεν είμαστε οι μόνοι και καλά θα κάνω να αρχίσω να συνηθίζω γρήγορα,γιατί με περιμένουν άλλα 12 χρόνια απελπισίας.Go with te flow που λένε και οι Αγγλοι,αλλά πώς το εφαρμόζεις αυτό όταν πρόκειται για το μέλλον του παιδιού σου...;
Τηλεόραση ούτε συζήτηση να ανοίξω,θα πέσω στα πατώματα,τα παίρνω πολύ βαριά όλα και δε μπορώ να ξεχάσω καμιά άσχημη είδηση ποτέ,επιγραμματικά διαβάζω ιντερνετικά,να ξέρω τί γίνεται.

Οπότε σήμερα συνταγή.

Τώρα το χειμώνα υπάρχουν κάποιες μέρες μεσοβδόμαδα που είναι δύσκολες και δεν έχω αρκετό χρόνο στη διάθεσή μου για μαγείρεμα.Πρέπει όμως να έχω φαγητό να δώσω στον άντρα μου για την επόμενη μέρα.
Χαρούμενα ταπεράκια δε θα έχουμε φέτος,ο Λοχαγός θα τρώει στο σπίτι.

Ολοι έχουμε κάποια φαγητά τα οποία είναι τα εφεδρικά όπως τα λέω εγώ,αυτά που γίνονται γρήγορα και το βασικότερο, υπάρχουν πάντα οι πρώτες ύλες μέσα στο σπίτι.Για εμένα αυτά είναι τα εξής :

α)φακές
β)αρακάς
γ)φασολάκια (κατεψυγμένα)
δ)φιλέτα σολωμού (κατεψυγμένα) με πατατοσαλάτα
ε)μακαρονάδα με τόνο.

Τα τελευταία δύο χρόνια έχω ανακαλύψει το αβοκάντο.Οχι ότι δεν το ήξερα,αλλά δεν το χρησιμοποιούσα ποτέ.Ψάχνοντας λοιπόν για νέες ιδέες χρήσης του,διάβασα κάπου ότι ταιριάζει πολύ με τόνο.Πράγματι το δοκίμασα κι έτσι προστέθηκε ένα ακόμα φαγητό στη λίστα μου,ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ,ΤΑΧΥΤΑΤΟ και με υλικά που οπωσδήποτε έχω πάντα στο ντουλάπι.

ΥΛΙΚΑ

Τα βασικά υλικά που βάζω πάντα είναι:
Τόνος
Κόκκινα Φασόλια σε κονσέρβα
Καλαμπόκι σε κονσέρβα
Αλάτι-Πιπέρι

Ανάλογα τα κέφια,και τα αποθέματα στο σπίτι συνήθως προσθέτω:

Αβοκάντο
Ντομάτα
Αγγούρι
Ελιές 
Φρέσκο κερμμύδάκι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Οι αναλογίες δεν έχουν πραγματικά καμία σημασία σε αυτό το φαγητό,αλλά αν πρέπει να σου δώσω ένα γενικότερο μπούσουλα θα σου πω ότι σήμερα που το έφτιαξα για τους 4 μας (2 ενήλικες,ένα 6χρονο που τρώει σχεδόν σαν ενήλικας και ένα 1 1/2χρονο που τρώει σχεδόν σαν 6χρονο) χρησιμοποίησα:
2 μεγάλες κονσέρβες τόνου και μία μικρή.
1 κονσέρβα φασόλια
1 μικρή κονσέρβα καλαμπόκι
2 μέτριες ντομάτες
1/2 αβοκάντο
περίπου 2 κουταλιές έτοιμες ελιές σε φέτες που είχα γιατί τις χρησιμοποιώ όταν φτιάχνω πίτσα

Σε μια τεφάλ τηγάνοκατσαρόλα που έχω βάζω λίγο λάδι,αυτή τη φορά δοκίμασα ηλιέλαιο που γενικά δεν το συνηθίζω,ρίχνω τα 3 βασικά υλικά και τις ντομάτες (+ κρεμμυδάκι),μετά από κανένα 5' σβήνω με άσπρο κρασί αν έχω και τελευταία στιγμή προσθέτω τις ελιές και το αβοκάντο (+αγγούρι).
Σύνολο κανένα 10'-15' δηλαδή.

Σίγουρα δεν είναι ιδιαίτερα χειμωνιάτικο φαγητό,αλλά για εφεδρικό αυτή την εποχή είναι μια χαρά.Εμένα μου αρέσει πάρα πολύ και ο γιος μου σήμερα που είδε ότι το μαγείρευα ενθουσιάστηκε.
Εχω εύκολο κοινό,η αλήθεια είναι αυτή...

4 σχόλια:

  1. Πολύ ωραία κι ευκολη συνταγή και κυρίως πάει με όλα. Τι εννοώ. Εγώ κάνω το ίδιο και στο τηγανάκι που έχω φτιάξει το όλο μείγμα βάζω ή έτοιμο ρύζι βρασμένο ή μακαρόνια βρασμένα. Δυο-τρεις ανακατεψιές κι έτοιμο το φαγάκι. Και για μια πιο εξωτική παραλλαγή παίρνω την έτοιμη τονοσαλάτα με φασόλια και καυτερή πιπεριά και γίνεται κάτι ανάμεσα σε μεξικάνικο και ταυλανδέζικό! Και τώρα ώρα για βραβειάκι Νο.2. Περάσε από το tinartideas.blogspot.gr για να ανταμειφθείς για τους κόπους σου! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α ναι ξεχασα να γράψω για τις πιπεριές.Βαζω και λίγη κόκκινη καμιά φορα για τις βιταμίνες.Δεν είμαι πολύ φαν τηςπιπεριάς,γι αυτο την ξέχασα.Ευχαριστώ για το βραβείο!!!

      Διαγραφή
    2. Α ναι ξεχασα να γράψω για τις πιπεριές.Βαζω και λίγη κόκκινη καμιά φορα για τις βιταμίνες.Δεν είμαι πολύ φαν τηςπιπεριάς,γι αυτο την ξέχασα.Ευχαριστώ για το βραβείο!!!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία ιδέα, πάντα χρειάζονται τέτοιες εφεδρικές συνταγές για μια ώρα δύσκολη!
    Και για να σε ευχαριστήσω σου στέλνω ένα μικρό βραβειάκι, αν θέλεις πέρνα να το παραλάβεις από εδώ http://protiforamamma.blogspot.gr/2015/09/blog-post_29.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλαααα,δε θέλει πολύ click click!
Αν δεν μου γράψεις,πώς θα ξέρω ότι πέρασες από δω?!

Blogging tips