ΕΥΡΩΠΗ ΜΑΝΤΕΨΕ,ΕΙΜΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΛΟΥΣΙΑ#1

(Προσθήκη 4.3.2015.Μέσα από αυτό το άρθρο γεννήθηκε η σελίδα στο facebook "Το Κίνημα των Πλουσίων Ελλήνων" για να γράφουμε όλοι ότι μικρό και καθημερινό μας κάνει να αισθανόμαστε πλούσιοι!Ελάτε κι εσείς.Οι Bloggers εδώ)


Επειδή μ’ έπιασε το πατριωτικό μου σήμερα ξαφνικά,θα κάνω άλλο ένα post τώρα που όλοι κοιμούνται.
Λέω για τους επόμενους 2 μήνες ν' ανεβάζουμε όλοι γιατί αισθανόμαστε πλούσιοι και να γίνει χαμός!


Ευρώπη μάντεψε,είμαι ακόμα Πλούσια:






Ο Φεβρουάριος δεν έφυγε ακόμα και…




Το πρωί έφαγα πρωινό μαζί με την οικογενειούλα μου...





κι έπειτα ήπια τον καφέ μου κάτω από τις ανθισμένες αμυγδαλιές που μοσχοβολούσαν.














Μετά οι 2 μεγάλοι άντρες μου έφυγαν με τα ποδήλατα προς αναζήτηση τροφής,(πήγαν να πάρουν αυγά και πατάτες) και,ενώ το μωρό κοιμόταν,ψιλοκαθάρισα το μποστάνι μου απ' τα ζιζάνια κι απ’ τα παλιοσαλίγκαρα που μου τρώνε τα μαρούλια και το σπανάκι. (Το γεγονός ότι λυπάμαι να τα σκοτώσω και πετάω μερικά στο διπλανό οικόπεδο που έχουν μόνο γκαζόν και όχι ζαρζαβατικά με κάνει ανθρωπίστρια  ή απαίσια γειτόνισσα;) 














Εκοψα σαλάτα για το μεσημεριανό μας




κι έφτιαξα σως με Συκόμελο και Πετιμέζι απ' τον τόπο μου.










Εβγαλα νέα παραγωγή compost,
(Με την ευρεία έννοια,ο άντρας μου το έκανε...βλ. Στρατηγός)
















Απίστευτο πόσο υπέροχο χώμα βγαίνει από φλούδες και χόρτα.Μυρίζει σα δάσος.

(Να το πάω ένα βήμα παραπέρα λόγω του οίστρου σήμερα και να πω ότι και η χώρα μπορεί απ' τα σκουπίδια να βγάλει μεγάλο πλούτο;)


















Ο γιος μου μου έκοψε λουλουδάκια.
Μέτρησα μάλιστα και τα φύλλα της μαργαρίτας και "Μ' αγαπά"!



















Για να σας τιμήσω μάλιστα δανείστηκα μια γεύση
από την κατά τ’ άλλα φτωχή κουζίνα σας και μαγείρεψα
αυγά με Bratkartoffeln,μόνο που τα έφαγα στον κήπο!
Σήμερα να θυμίσω είναι
                         28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ.












A!
Και αύριο θα φορέσω το Μαρτάκι 
που μου έφτιαξε η μαμά μου,
γιατί ο ήλιος θ’ αρχίσει και πάλι σύντομα να καίει!










Και να σκεφτεί κανείς ότι όλο αυτό τον πλούτο και την ευφορία(όχι εφορία!),τα βιώνω λόγω της κρίσης...Διαφορετικά δε θα είχα πάρει ποτέ την απόφαση να φύγω απ' το ενοικιαζόμενο διαμέρισμα και να μετακομίσω στο εξοχικό."Μα πώς να πάω να μείνω εκεί που δεν έχει ούτε κεντρική θέρμανση...?".Οταν όμως φθάνει η ώρα που ούτε στο διαμέρισμα τολμάς να αγγίξεις το διακόπτη του καλοριφέρ,βλέπεις τα πράγματα αλλιώς!Κάνεις το πρώτο γενναίο βήμα,ξεφεύγεις από την άσφαλτο και ανακαλύπτεις ένα νέο υπέροχο μονοπάτι.Χωμάτινο!Με θυμάρι,ραδίκια,μολόχα και σπαράγγια...




Αυτά!






Νέες Αναρτήσεις από άλλες bloggers που ακολούθησαν και δημοσιοποιήθηκαν στη σελίδα του "Κινήματος" στο Facebook:


22 σχόλια:

  1. Τέλεια ανάρτηση, και σίγουρα δίνει πολλούς λόγους στην Ευρώπη να μας ζηλεύουν!
    Εκείνα τα μαρούλια του κήπου σας τα ζηλεύω κι εγώ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε μια γλάστρα ζαρντινιέρα στο μπαλκόνι σου μπορείς να έχεις μαρούλια,σπανάκι,χόρτα,κρεμμυδάκια,μυρωδικά.Δε ζητάνε πολλά και "φτουράνε"

      Διαγραφή
    2. Αντε κι άμα το κάνεις πέρνα να σου δώσω και compost!

      Διαγραφή
  2. Πραγματικά είσαι πλούσια και "έκλεψα" λίγο από τον πλούτο σου κι εγώ. Κι ένιωσα κι εγώ πλούσια με όλες αυτές τις μικρές ευτυχίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι να θυμίζουμε ο ένας στον άλλο τί είναι πλούτος!Μικρά και καθημερινά!

      Διαγραφή
  3. Όντως είσαι πλούσια. Καλώς σε βρήκα !Όμορφες εικόνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες στη γωνιά μου!Ετσι να θυμίζουμε ο ένας στον άλλο τί είναι πλούτος!

      Διαγραφή
  4. Πόσο ζηλεύω το μποστάνι σου! Η αυτάρκεια είναι πλούτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν έχεις κήπο,πάρε γλάστρες ζαρντινιέρες (σούπερ μάρκετ,jumbo) και φύτεψε!Μαρούλια,σπανάκι,χόρτα,κρεμμυδάκια,μυρωδικά φτουράνε και σε γλάστρα!

      Διαγραφή
    2. Αντε κι άμα το κάνεις θα σου δώσω και compost! χαχα

      Διαγραφή
  5. Αντωνία μου, ήρθα και πάλι να διαβάσω αυτή την υπέροχη ανάρτησή σου.

    Βεβαίως και είμαστε πλούσιοι και γι αυτό μας ζηλεύουν...και ο πλούτος μας ο μεγαλύτερος είναι τα παιδιά μας, γι αυτό και δεν ευνοούν τις οικογένειες.

    Όσοι επιπλέον έχουν την ευλογία να έχουν κάποια σχετική αυτάρκεια από αγαθά της γης...είναι ακόμα πιο "τυχεροί".

    Για το "κίνημα", έχε με υπ΄όψιν, θα συμμετέχω κι εγώ.
    Έχω ήδη έτοιμο κείμενο.

    Καλή εβδομάδα!
    Αλεξία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλεξία καλή εβδομάδα και σένα!
      Στείλε μου το λινκ σου να το ανεβάσω κάτω απ' την ανάρτησή μου
      (Είμαι νέα blogger και ψιλοάσχετη επί του θέματος,αλλά γίνεται,έτσι δεν είναι;)
      Μη φανταστείς,λίγα μαρούλια,σπανάκι και κρεμμυδάκια έχω,δεν έχω καλό χώμα και ότι άλλο έχω προοσπαθήσει το πλήρωνα χρυσό σε νερό και μέχρι τώρα δεν άξιζε.Το παλεύω πάντως.Είναι ψυχοθεραπεία η ενασχόληση με τη γη.Πάντως ο αυτά τα εύκολα,μπορεί ο καθένας να τα έχει σε γλάστρες ζαρντινιέρες στο μπαλκόνι του!
      Και ΒΟΤΑΝΑ!Θα επανέλθω με ανάρτηση επί του θέματος Βότανα!

      Διαγραφή
    2. Κι όπως έγραψα και στις άλλες που ζήλεψαν τα μαρούλια,άμα το κάνεις θα σου δώσω και compost,xaxa

      Διαγραφή
  6. Μπράβο μπράβο μπράβο... απίθανη ιδέα... θέλω και ε΄γω να γίνω μέλος αλλά δεν έχω τέτοιου τύπου αναρτήσεις.. Μπορώ να γίνω μέλος και να κάνω αργότερα την ανάρτηση? Χαίρομαι πολύ σε γνωρίζω μέσα από την απίθανη ιδέα σαου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς βρεθήκαμε!
      Μέλος μπορείς να γίνεις είτε σε αυτή τη σελίδα είτε στην αντίστοιχη του facebook.
      Στο facebook επίσης μπορείς να κάνεις like και να κοινοποιήσεις και σε φίλους τη σελίδα "Το Κίνημα των Πλουσίων Ελλήνων."Είναι μια ομάδα που δημιουργήθηκε με αφορμή την ανάρτησή μου.Η ιδέα άρεσε και σε άλλους bloggers και είπαμε να ξεσηκώσουμε ο ένας τον άλλον και να γράφουμε ότι απλό και καθημερινό μας κάνει να αισθανόμαστε πλούσιοι.Το λινκ είναι:
      https://www.facebook.com/pages/%CE%A4%CE%BF-%CE%9A%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%A0%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CF%89%CE%BD-%CE%95%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CF%89%CE%BD/1548742808721956

      Διαγραφή
    2. Γειά σου @effie effie, μπορείς να συμμετάσχεις γράφοντας κάθε τύπου ανάρτηση για οτιδήποτε από την καθημερινότητά σου μοιάζει μικρό, αλλά σε κάνει να νιώθεις όμορφα, αισιόδοξα, να χαμογελάς!
      Από το κουβάρι της κλωστής που επιτέλους κατάφερες να ξετυλίξεις, την μπεσαμέλ που σου πέτυχε τρέλα, ή το μωρό σου που έκανε τα πρώτα του βήματα! Δεν χρειάζονται πολλά για να αισθανόμαστε πλούσιοι και να διαδώσουμε την θετικότητα των σκέψεων μας! Έλα στην ομάδα των bloggers που συμμετέχουν και σίγουρα θα έχεις να μας πεις και να γράψεις πολλά!
      https://www.facebook.com/groups/1596312007252069/

      Διαγραφή
  7. Γεια σου Αντωνία και καλώς σε βρήκα! Διάβασα για την υπέροχη ιδέα του "κινήματος" και θα ήθελα κι εγώ να συμμετέχω! Θα ετοιμάσω σχετική ανάρτηση εντός των επόμενων ημερών γιατί είμαι κι εγώ μία περήφανη Ελληνίδα, που ναι είμαι ακόμη πλούσια! φιλιά Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου @M Koutsom, σε περιμένουμε κι εσένα στην ομάδα των Bloggers που συμμετέχουν να διαδώσουμε την αισιοδοξία μας!
      https://www.facebook.com/groups/1596312007252069/

      Διαγραφή
  8. Χίλια μπράβο Αντωνια μου.
    Ναι, είμαι κι εγώ πλούσια Ελληνίδα.
    Θα ετοιμάσω την ανάρτηση μου και θα σε ειδοποιήσω.
    Να χαίρεσαι την οικογένεια σου.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο, βρε @ntonia, που μας ξεσήκωσες!!!
    Ελπίζω να μαζευτούμε πολλοί "θετικής σκέψης" bloggers στη Δράση αυτή
    και να μεταφέρουμε ένα μήνυμα προς όλους για το πώς να
    αισθανόμαστε πλούσιοι μέσα στην απλή καθημερινότητά μας.
    Μπορείτε να δείτε και τη δική μου σχτική ανάρτηση που συμμετέχει στο κίνημα
    http://www.mamadoistories.gr/2015/03/evropi-misise-me-eimai-akoma-plousia-gia-to-kinima-ton-plousion-ellinon.html
    Και περιμένουμε και άλλες "πλούσιες" αναρτήσεις από όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπάρχουν θετικά ακόμα και στα άσχημα...με την έννοια πως γύρω μας υπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να μας εμψυχώνουν καθημερινά για να αντέχουμε...αν έχουμε τα μάτια μας ανοιχτά και την καρδιά γεμάτη, θα τη βγάλουμε κι αυτή την ανηφόρα (κατηφόρα, ούτε ξέρουμε πια πως να τη χαρακτηρίσουμε)...το θέμα είναι να παίρνουμε δύναμη, για να παλεύουμε, να χαιρόμαστε με όσα έχουμε (σαν το παιχνίδι της χαράς της Πολυάννας) για να μη μας παίρνει από κάτω...γιατί επιβάλλεται να είμαστε δυνατότεροι από ποτέ...και να διατηρήσουμε σώας τας φρένας!
    Ο Καμύ στον ξένο έγραψε: "Δεν υπάρχει απόλυτη δυστυχία, κάπου, σε κάποιο σημείο, θα υπάρχει μια μικρούλα ρωγμή ευτυχίας"...κι αν κατάφερνε ένας φυλακισμένος, καταδικασμένος σε θάνατο (ο ήρωας του βιβλίου) να βρίσκει ένα κομμάτι ουρανού να φωτίζεται για να χαμογελά, τότε θα ήμασταν τυφλοί αν δε βλέπουμε εμείς όσα έχουμε και καταδικασμένοι να τα χάνουμε, αφού θα τα αφήναμε να γλιστρούν μάταια μέσα από τα ίδια μας τα δάχτυλα.
    Θυμήθηκα μια παλιότερη ανάρτηση που είχα κάνει...Η ζωή είναι ωραία...από την ομώνυμη ταινία La Vita è Bella ...
    Έγραφα μεταξύ άλλων..."Επειδή όμως δεν είμαστε θεοί και δεν μπορούμε να απαλύνουμε τον πόνο σε όλο τον πλανήτη, εδώ δεν μπορούμε να απαλλαγούμε από αυτά που καθημερινά μας χτυπούν την πόρτα, επιβάλλεται να τα παραμερίζουμε και να χαμογελάμε και να ομορφαίνουμε τον κόσμο μας όσο περισσότερο μπορούμε."
    http://mytripssonblog.blogspot.gr/2012/07/la-vita-e-bella.html

    Κατά κάποιο τρόπο είναι ένας τρόπος αντιμετώπισης της ζωής...έχοντας ταυτόχρονα απόλυτη επίγνωση όλων όσων συμβαίνουν!

    Πάω να το βάλω το σχόλιο και στη δική μου ανάρτηση...χαχα...να μη ξαναγράφω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αληθινά πλούσια καθώς αναγνωρίζεις πως ο πλούτος βρίσκεται στα μικρά πράγματα της ζωής που δεν μπορούν να φέρουν ταμπελάκι τιμής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Έλαααα,δε θέλει πολύ click click!
Αν δεν μου γράψεις,πώς θα ξέρω ότι πέρασες από δω?!

Blogging tips