ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

Εφεδρικό Φαγητό Νο Στ'




Οι σημερινές φωτογραφίες είναι λίγο χάλια,γιατί αποφάσισα να γράψω την ανάρτηση καθώς μαγείρευα,έχοντας και τα δυο παιδιά στο σπίτι.

Μή με βλέπεις έτσι στην καρακοσμάρα μου που ξαμολιέμαι στα χωράφια και μαζεύω πρασινάδες,φτιάχνω παγάκια και ανεβάζω συνταγές.

Προσπαθώ να ξεχαστώ γιατί είμαι σε μαύρα πανιά λόγω της απαράδεκτης αρχής του σχολικού βίου του γιου μου.Αλλη μια εβδομάδα καθώς φαίνεται θα πάει χαμένη,αφού είμαστε χωρίς δασκάλα.
Δε θα κάτσω να το αναλύσω εδώ,το ξέρω δεν είμαστε οι μόνοι και καλά θα κάνω να αρχίσω να συνηθίζω γρήγορα,γιατί με περιμένουν άλλα 12 χρόνια απελπισίας.Go with te flow που λένε και οι Αγγλοι,αλλά πώς το εφαρμόζεις αυτό όταν πρόκειται για το μέλλον του παιδιού σου...;
Τηλεόραση ούτε συζήτηση να ανοίξω,θα πέσω στα πατώματα,τα παίρνω πολύ βαριά όλα και δε μπορώ να ξεχάσω καμιά άσχημη είδηση ποτέ,επιγραμματικά διαβάζω ιντερνετικά,να ξέρω τί γίνεται.

Οπότε σήμερα συνταγή.

Τώρα το χειμώνα υπάρχουν κάποιες μέρες μεσοβδόμαδα που είναι δύσκολες και δεν έχω αρκετό χρόνο στη διάθεσή μου για μαγείρεμα.Πρέπει όμως να έχω φαγητό να δώσω στον άντρα μου για την επόμενη μέρα.
Χαρούμενα ταπεράκια δε θα έχουμε φέτος,ο Λοχαγός θα τρώει στο σπίτι.

Ολοι έχουμε κάποια φαγητά τα οποία είναι τα εφεδρικά όπως τα λέω εγώ,αυτά που γίνονται γρήγορα και το βασικότερο, υπάρχουν πάντα οι πρώτες ύλες μέσα στο σπίτι.Για εμένα αυτά είναι τα εξής :

α)φακές
β)αρακάς
γ)φασολάκια (κατεψυγμένα)
δ)φιλέτα σολωμού (κατεψυγμένα) με πατατοσαλάτα
ε)μακαρονάδα με τόνο.

Τα τελευταία δύο χρόνια έχω ανακαλύψει το αβοκάντο.Οχι ότι δεν το ήξερα,αλλά δεν το χρησιμοποιούσα ποτέ.Ψάχνοντας λοιπόν για νέες ιδέες χρήσης του,διάβασα κάπου ότι ταιριάζει πολύ με τόνο.Πράγματι το δοκίμασα κι έτσι προστέθηκε ένα ακόμα φαγητό στη λίστα μου,ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ,ΤΑΧΥΤΑΤΟ και με υλικά που οπωσδήποτε έχω πάντα στο ντουλάπι.

ΥΛΙΚΑ

Τα βασικά υλικά που βάζω πάντα είναι:
Τόνος
Κόκκινα Φασόλια σε κονσέρβα
Καλαμπόκι σε κονσέρβα
Αλάτι-Πιπέρι

Ανάλογα τα κέφια,και τα αποθέματα στο σπίτι συνήθως προσθέτω:

Αβοκάντο
Ντομάτα
Αγγούρι
Ελιές 
Φρέσκο κερμμύδάκι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Οι αναλογίες δεν έχουν πραγματικά καμία σημασία σε αυτό το φαγητό,αλλά αν πρέπει να σου δώσω ένα γενικότερο μπούσουλα θα σου πω ότι σήμερα που το έφτιαξα για τους 4 μας (2 ενήλικες,ένα 6χρονο που τρώει σχεδόν σαν ενήλικας και ένα 1 1/2χρονο που τρώει σχεδόν σαν 6χρονο) χρησιμοποίησα:
2 μεγάλες κονσέρβες τόνου και μία μικρή.
1 κονσέρβα φασόλια
1 μικρή κονσέρβα καλαμπόκι
2 μέτριες ντομάτες
1/2 αβοκάντο
περίπου 2 κουταλιές έτοιμες ελιές σε φέτες που είχα γιατί τις χρησιμοποιώ όταν φτιάχνω πίτσα

Σε μια τεφάλ τηγάνοκατσαρόλα που έχω βάζω λίγο λάδι,αυτή τη φορά δοκίμασα ηλιέλαιο που γενικά δεν το συνηθίζω,ρίχνω τα 3 βασικά υλικά και τις ντομάτες (+ κρεμμυδάκι),μετά από κανένα 5' σβήνω με άσπρο κρασί αν έχω και τελευταία στιγμή προσθέτω τις ελιές και το αβοκάντο (+αγγούρι).
Σύνολο κανένα 10'-15' δηλαδή.

Σίγουρα δεν είναι ιδιαίτερα χειμωνιάτικο φαγητό,αλλά για εφεδρικό αυτή την εποχή είναι μια χαρά.Εμένα μου αρέσει πάρα πολύ και ο γιος μου σήμερα που είδε ότι το μαγείρευα ενθουσιάστηκε.
Εχω εύκολο κοινό,η αλήθεια είναι αυτή...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΑ:ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ-ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ μαζεύουμε Αντράκλα




Αντράκλα ή Γλιστρίδα μπορεί κανείς θεωρητικά να βρει όλο το καλοκαίρι,αλλά στον κήπο μου άρχισε δειλά δειλά να φυτρώνει αυτό το μήνα.Εκοβα μερικά φυλλαράκια με την ελπίδα να μεγαλώσει κι άλλο και τα έβαζα τσιγγούνικα στη σαλάτα αμας.Χθες πήγαμε με τα παιδιά σε ένα αμπέλι για να τρυγήσουν και το έδαφος ήταν γεμάτο,οπότε εκτός από μια σακούλα με σταφύλια,έφυγα και με μια ακόμη με αντράκλα.

Μου αρέσει πάρα πολύ η γεύση της στη ντοματοσαλάτα και εκτός αυτού έχει πολλές βιταμίνες και αντιοξειδωτικά.
Δε μπαίνω εδώ στη διαδικασία να αντιγράψω κάποιο από τα πολλά άρθρα που μπορείς να βρεις ιντερνετικά για τις πάμπολλες ιδιότητές της,γιατί κι εγώ έτσι τις έμαθα.
Σκοπός μου είναι σε περίπτωση που την αντιμετωπίζεις σαν ένα ακόμα ζιζάνιο του κήπου σου και την ξεριζώνεις όπως έκανα κι εγώ παλιά,να σε βάλω στη διαδικασία να το ψάξεις.

Προσοχή,επειδή την ανακάλυψα πέρυσι που θήλαζα και το είχα ψάξει,δεν πρέπει να καταναλώνεται από εγκύους και θηλάζουσες.

Δώρισε τα Μαλλιά σου

Από τότε που διάβασα στην ανάρτηση της Ελπίδας από το twoboysandhope.blogspot.gr ότι πλέον υπάρχει και στην Ελλάδα η δυνατότητα δωρεάς μαλλιών με σκοπό να φτιαχτούν περούκες για άρρωστα παιδιά,όποτε κοιτάζομαι στον καθρέφτη σκέφτομαι "Αντε λίγο ακόμα!".


Ενημερώσου και εσύ  για τη δωρεά μαλλιών  στο donatehair.gr κι αν δεν τηρείς τις προϋποθέσεις κοινοποίησέ το σε γνωστούς σου.
Αν είχα κόρη,θα της μάκραινα οπωσδήποτε τα μαλλιά και θα της εξηγούσα για τη δωρεά.
Το βρίσκω υπέροχο μάθημα ζωής,για κοριτσάκια κάθε ηλικίας.

Ας διαδίδουμε και τις καλές ειδήσεις σε αυτό τον τόπο.

Το έχουμε ανάγκη...

ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΑ:Φτιάχνουμε παγάκια Βασιλικού






Ο Σεπτέμβριος μπήκε για τα καλά και νομίζω ότι ήρθε η ώρα να αρχίσω να στοκάρω παγάκια βασιλικού.

Πάντα τα καλοκαίρια υπάρχει μια γλάστρα βασιλικού στον κήπο μας για να βάζουμε φρέσκο στη σάλτσα ντομάτας.
Το ξέρω ότι πλέον υπάρχει και ο χειμερινός που κρατάει όλο το χρόνο,αλλά θεωρώ ότι δεν είναι καθόλου αρωματικός.
Οπότε λίγο πριν πιάσουν τα κρύα και αρχίσει να κιτρινίζει,στοκάρω αποθέματα για να νοστιμίζω τις σάλτσες μας και κατά τη διάρκεια του χειμώνα.

Είναι πολύ απλό.

Χτυπάω στο multi βασιλικό,λάδι και σκόρδο και το βάζω σε πακοκυψέλες.
Μόλις τα παγάκια ετοιμαστούν,τα βάζω σε polybags με zipper για ευκολία.
Οι αναλογίες δεν είναι συγκεκριμένες.Οσο πιο πολύς ο βασιλικός και το σκόρδο,τόσο πιο έντονη θα είναι η γεύση που θα δώσουν τα παγάκια μετά στη σάλτσα.Λάδι ούτως ή άλλως θα προσθέσω κι άλλο.
Αυτή τη φορά με την ποσότητα λαδιού που έχυσα σε ένα σχεδόν γεμάτο δοχείο multi με βασιλικό και τέσσερις μεγάλες σκελίδες σκόρδο (αφαιρούμε πάντα τη φύτρα από το κέντρο),έφτιαξα 18 παγάκια.
Μόλις φουντώσει πάλι σε λίγες μέρες με νέα φυλλαράκια,θα φτιάξω  κι άλλα.

Οταν κατά τη διάρκεια του χειμώνα θέλω να μοσχοβολίσει καλοκαίρι η σάλτσα ντομάτας για τα μακαρόνια ή την πίτσα μας,ρίχνω μέσα 2-3 παγάκια.

Καλή Σχολικη Χρονια...???!

Ελλάδα του 2015 σημαίνει να σε κάνουν να νιώθεις ανεπαρκής σα γονιός που δε μπορείς να προσφέρεις στα παιδιά σου ιδιωτική εκπαίδευση...

Σε ενα δημοτικό με ένα τμήμα ανά τάξη,ξεκινάμε τη χρονιά με 3 δασκάλες.
Από Δευτέρα τα παιδιά θα μοιράζονται σε 3 αίθουσες (δεν εχω ιδέα πώς θα γίνει ο διαχωρισμός),οι οποίες με το ζόρι χωράνε τα 20 παιδιά υπο νορμάλ συνθήκες.
Γι αυτό το λόγο θα πάρουμε τα παιδιά στις 9:40.(Και τις 2 ώρες που θα είναι εκεί ούτως ή αλλως τι θα μάθουν?Να εκτιμούν περισσότερο τις σαρδέλες???!)
Η "δύσκολη αυτή κατάσταση" θα συνεχιστεί για κάποιες εβδομάδες (ως και μετά τις εκλογές να υποθέσω;),όπου από μέρα σε μέρα θα μας ενημερώνουν.

Φανταστική αρχή για το πρωτάκι μου... : (

Δηλώνω απαρηγόρητη...

Μελέτη Περιβάλλοντος ala Μαμά



Ο γιος μου ξεκινάει την Παρασκευή την Α' δημοτικού.

Είμαι από τους γονείς που στεναχωριούνται για τις στείρες γνώσεις που θα "μεταλαμπαδευτούν" στο παιδί μου.Χρόνο με το χρόνο θα πρέπει να τον παρακολουθώ παθητικά, να εγκλωβίζεται σε ένα απαράδεκτο σύστημα εκμάθησης, θα πρέπει να τον πιέσω να το δεχτεί κι όλο αυτό θα οδηγήσει...πού;

Μή με παρεξηγείς,δεν είναι ότι απαξιώνω το σχολείο γενικώς.
Είμαι άνθρωπος που του αρέσει η γνώση.Συνήθως με συνεπαίρνει.
Πέρασα με επιτυχία στις πανελλήνιες σε σχολή της επιλογής μου και για αρκετά χρόνια πρέσβευα ότι αυτές οι εξετάσεις,μαζί με τα 2 εξαντλητικά χρόνια προετοιμασίας ήταν ένα μάθημα ζωής,που θα έπρεπε να το περνάει κάθε νέος.
Δεν το πιστεύω πια...Συμφωνώ πιο πολύ με τον Παπαδημητρίου του ΣΚΑϊ που άκουσα προ καιρού να λέει ότι κανονικά θα έπρεπε να εμπλακεί η unicef και ο ΟΗΕ για τα βασανιστήρια στα οποία υποβάλλουμε τα παιδιά μας.
Κι όμως όταν ξεφυλλίζω τα σχολικά βιβλία συνήθως τα βρίσκω φοβερά ενδιαφέροντα.Γιατί λοιπόν όταν φτάνουμε στο δια ταύτα γίνονται όλα τόσο ανούσια...;
Μεγάλη κουβέντα και δεν ξεκίνησα για να αναλύσω αυτό το θέμα.

Το θέμα που ήθελα να μοιραστώ σήμερα είναι το ακόλουθο:

Ενώ κάποιοι γονείς αγωνιούν να προετοιμάσουν/ενισχύσουν τα παιδιά τους να επιτύχουν στο υπάρχον σχολικό σύστημα,εγώ αγωνιώ να προσφέρω στο δικό μου γνώσεις που θεωρώ σημαντικές και ξέρω ότι δεν θα του μεταδοθούν στο σχολείο.

Προχθές συζητούσα με μια μαμά που η μικρή της,προσχολικής ηλικίας, παρακολουθεί μαθήματα μουσικής στο Ωδείο Αθηνών.Μου εξηγούσε πώς βάζουν εκεί τα παιδιά σε μια διαδικασία να παρατηρούν τους ήχους γύρω τους,κάνοντάς τους ερωτήσεις όπως πες μου έναν ήχο που άκουσες σήμερα,π.χ. τη μαμά που μαγείρευε κτλ.Μου έλεγε πως όλο αυτό έχει ενισχύσει την αντίληψη που έχει το παιδί για το περιβάλλον του.Αυτή η "άσκηση" μου άρεσε πάρα πολύ.
Χθες διάβασα την πολύ όμορφη ανάρτηση της Άσπας από το blog Aspaonline για το πώς να μεγαλώνεις παιδιά που βλέπουν τη θετική πλευρά της ζωής.

  • Αντίληψη Περιβάλλοντος
  • Θετική Σκέψη
  • Διαπροσωπικές Σχέσεις
Είναι πράγματα που πραγματικά αγωνιώ να τα διδαχθεί το παιδί μου.Τα θεωρώ εργαλεία επιβίωσης!


Ο συνδυασμός των δύο (Ωδείου και Ασπας) γέννησε στο μυαλό μου την παρακάτω ιδέα.

Πήρα ένα τετράδιο και το ονόμασα "Μελέτη Περιβάλλοντος ala Μαμά"
Κάθε(?) πρωί (ή όπως μας βγει) σκοπεύω να βάζω στο Λοχαγό μια ερώτηση/εργασία που θα πρέπει να μου απαντήσει στο τέλος της ημέρας.
Εχουν ήδη σχηματιστεί κάποιες ερωτήσεις στο μυαλό μου.
Θα αρχίσω με ένα απλό "Ποιο ήταν το πιο όμορφο αυτοκίνητο που είδες σήμερα" και σιγά σιγά θα το εξελίξω.Θα αρχίσω να βάζω μέσα αντικείμενα,πρόσωπα,στοιχεία του φυσικού περιβάλλοντος, αλλά και αόριστες έννοιες όπως συναισθήματα.

Σκοπεύω να ξεκινήσω και ομώνυμη  κατηγορία στο blog,ώστε άν σου άρεσε η ιδέα,να παρακολουθήσεις μαζί μου την εξέλιξή της.

Αλήθεια εσένα "ποια ήταν η πιο ενδιαφέρουσα είδηση που άκουσες σήμερα;"



7 Herbs & 1 Predator

Ένας θηρευτής,6 αρώματα...
Μυρτιά,Αρμπαρόριζα,Απήγανος,Λεβάντα,Αρτεμισία,Ρίγανη και Λουίζα